Çinli üreticiler ile Türk iş insanları İstanbul’da bir araya geldi

tarafından
8
Çinli üreticiler ile Türk iş insanları İstanbul’da bir araya geldi

 

Çin’in küresel ticaretteki rolünü ve iş birliği fırsatlarını vurgulama amacıyla düzenlenen “Made-in-China.com” toplantısı, Çinli üreticiler ile Türk iş insanlarını birleştiren önemli bir etkinlik olarak İstanbul Marriott Otel’de gerçekleştirildi.

 

Düzenlenen toplantıya, Türk Çin Kültür Derneği Başkan Yardımcısı Mustafa Karslı ve Kurumsal İlişkiler Direktörü Sayın Elif Pervane de katıldı.

 

Programın açılışında Sayın Karslı, Kuşak ve Yol Projesi ile Türkiye ve Çin arasındaki ticari ilişkiler hakkında bir sunum yaptı.

 

 

Karslı’nın ardından kürsüye çıkan Platformun yetkililerinden Jasmin Hanım, Made-in-China.com hakkında bilgi vererek internet sitesinin kullanımını anlattı.

 

 

İkinci oturumda düzenlenen panelde, teknoloji şirketleri ile kamu kurumları arasında yatırım danışmanlığı yapan Sayın Ussal Şahbaz, Türkiye-Çin arasındaki ihracata vurgu yaptı. 

 

Arel Üniversitesi Öğretim Görevlisi Sayın Cüneyt Dirican ise son dönem dünya siyasetinin Çin üzerine kurgulandığını belirtti.

 

Programın moderatörlüğünü Dernek Başkan Yardımcısı Sayın Mustafa Karslı üstlendi.

 

 

Kurumsal İlişkiler Direktörü Sayın Elif Pervane, programla ilgili olarak şu ifadelerde bulundu: “Türk Çin Kültür Derneği’nin bu tür etkinliklerde aktif rol alması, iki ülke arasındaki kültürel ve ticari bağların güçlenmesine önemli katkılar sağlamaktadır.”

 

Made-in-China.com nedir?

 

Made-in-China.com, alıcıları Çinli üreticiler ve tedarikçilerle buluşturan kapsamlı bir B2B platformudur. Çeşitli endüstrilerde milyonlarca ürünle, platform işletmelere rekabetçi fiyatlarla yüksek kaliteli ürünler tedarik etme fırsatı sunuyor. 

 

Made-in-China.com tedarikçi doğrulama, şeffaflık ve doğrudan alıcı-tedarikçi iletişimine güçlü bir vurgu yapmasıyla öne çıkıyor. 

 

1998’den beri faaliyet gösteren Made-in-China.com, hem küçük işletmelerin hem de toplu tedarik arayan büyük şirketlerin tedarik ihtiyacını karşılarken, 33 milyon kayıtlı küresel alıcı ve 6 milyon Çinli tedarikçisiyle, 84 milyon ürün üzerinde 4.300 kategori barındırıyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı